i-Reklama Obchodné podmienky
1. Potvrdenie a akceptovanie tejto zmluvy
Martin Zich - MZIS, so sídlom Žilinká 10, 91401 Trenčianska Teplá, Slovensko, IČO 47 938 013 (v ďalšom texte iba "i-Reklama") spravuje internetovú stránku i-reklama.sk (v ďalšom texte iba "stránka"), prostredníctvom ktorej, si klienti registrovaní na stránke (ďalej len "klienti") môžu zadať reklamu (ďalej len "služba"). Služba i-Reklama je platená. Reklama zadaná klientom sa zobrazujú na partnerských webstránkach i-Reklama. Každá partnerská web stránka je prevádzkovaná obchodným partnerom i-Reklama, prepojená so systémom i-Reklama, ktorá zobrazuje reklamy zadané klientmi i-Reklama (ďalej len "partnerské webstránky"). Služba sa poskytuje za zmluvných podmienok uvedených v tejto zmluve, na základe prevádzkových pravidiel, ktoré i-Reklama zverejňuje na tejto stránke (ďalej len "pravidlá"). Svojou registráciou do tejto služby vyjadrujete svoj súhlas s dodržiavaním podmienok uvedených v pravidlách. Ak s niektorými ustanoveniami nesúhlasíte, nezaregistrujte sa ako klient a nepoužívajte službu.
2. Registrácia, uzatvorenie zmluvy
Pokiaľ nevyplýva z okolností inak, zmluva sa uzatvára odoslaním návrhu na jej uzatvorenie klientom a prijatím tohto návrhu zo strany i-Reklama. K predloženiu návrhu zmluvy dochádza na stránke služby, ktorý má podobu registračného formulára na stránke i-reklama.sk v časti "Registrácia", na ktorom je účastník povinný správne vyplniť aktuálne, pravdivé a úplné informácie o predpísaných údajoch, doložiť ich svojím podpisom v príslušnej časti registračného formulára - "Registrácie" (v podobe jednoduchého elektronického podpisu, ktorý zodpovedá celému menu účastníka - fyzickej osoby alebo oprávneného zástupcu účastníka - právnickej osoby a prípadne tiež zvolenému prihlasovaciemu menu (login) a heslu a prostredníctvom potvrdenia registračných údajov (kliknutím v príslušnej časti registračného formulára "Registrácia") odoslať požiadavku i-Reklama.
i-Reklama po overení registrácie účastníka e-mailom informuje o jeho registrácii a jej prijatí s tým, že táto registrácia je opatrená podpisom i-Reklama (v podobe jednoduchého elektronického podpisu, ktorý odpovedá firme i-Reklama a celému menu oprávneného zástupcu i-Reklama); zmluva vzniká riadnou registráciou účastníka a jej prijatím i-Reklama v súlade s týmito VOP.
Účastník je povinný udržiavať informácie poskytnuté i-Reklama stále aktuálne a na požiadanie poskytnúť i-Reklama chýbajúce údaje nevyhnutné k registrácii (alebo jej overeniu) či fakturácii. i-Reklama je oprávnený (priamo alebo prostredníctvom prevádzkovateľa programu) kedykoľvek ukončiť účasť účastníka v programe i-Reklama v prípade, že údaje podané účastníkom nebudú zodpovedať uvedeným podmienkam registrácie, napr. keď požadované údaje nie sú riadne vyplnené alebo sú nepravdivé.
Po úspešnej registrácii bude klientovi pre používanie služby vytvorené virtuálne konto. (ďalej len "konto").
i-Reklama má právo odmietnuť poskytovanie služby komukoľvek bez udania dôvodu.
3. Vytváranie alebo nahrávanie reklamy
Cez on-line formuláre na Stránke vytvárajú alebo nahrávajú registrovaní klienti reklamy, ktoré Partnerské stránky zobrazujú. Reklamou sa rozumie reklamný text, reklamný obrázok, interaktívny reklamný banner, reklamné video, alebo ďalšie reklamné formáty, slúžiace na propagáciu klienta (ďalej len "Reklama").
Pri tvorba, alebo nahrávaní reklamy na Stránku klient musí postupovať v zmysle inštrukcií, uvedených na stránke.
Všetky cenové ponuky na zobrazenie reklamy, zadané klientom, či už spoplatnené za kliknutie, alebo zobrazenie (ďalej len "cenové ponuky") môže klient kedykoľvek po prihlásení sa do služby meniť. Všetky klientom uskutočnené zmeny ponúk sú platné ihneď. Za každé kliknutie na reklamu, prípadne za zobrazenie reklamy (informácia o forme spoplatnenia je pri každom reklamnom formáte zrozumiteľne uvedená na Stránke), bude klientovi i-Reklama odrátavať z klientovho kreditu poplatok zhodný s výškou zadanej cenovej ponuky, alebo nižší.
Klient môže urobiť ponuku na akúkoľvek reklamu, ponúkanú na Stránke. Ďalší klienti môžu urobiť svoju ponuku na rovnakú reklamu. Na Webstránkach sa bude zobrazovať reklama toho klienta, ktorý ponúkne za zobrazenie reklamy najvyššiu cenu. V prípade cenovo zhodných ponúk budú tieto zoradené podľa času zadania ponuky.
Ak nie je stanovené inak, všetky ponuky budú vyjadrené v eurách bez DPH.
Klient je zodpovedný za to, či bude všetka im zadaná reklama v súlade s pravidlami používania služby. i-Reklama si vyhradzuje právo upraviť, prispôsobiť alebo odmietnuť akúkoľvek reklamu.
i-Reklama podrobí kontrole reklamu, ktorú klient zadal. i-Reklama si vyhradzuje právo vyradiť reklamu, ku ktorej budú priradené nefunkčné stránky.
Registráciou klient udeľuje súhlas s tým, že i-Reklama môže meniť nastavenia zobrazovania reklamy, alebo formy samotnej reklamy tak, aby bola reklama efektívnejšia.
4. Poplatky
Kredit.
Podmienkou používania služby je kladný kredit na klientskom konte v systéme i-Reklama (ďalej len "kredit").
Za týmto účelom kupuje klient od i-Reklama kredit. Za kredit klient môže zaplatiť prevodom, vkladom hotovosti na účet i-Reklama alebo iným spôsobom, ktorý je popísaný v časti "Kredit" (alebo podobnej časti, určenej pre tento účel) na stránke. Klient súhlasí s tým, že i-Reklama akceptuje minimálne navŕšenie kreditu o minimálnu čiastku, uvedenú na stránke. Za dobitie kreditu je považované pripísanie čiastky na účet i-Reklama. Riadny daňový doklad obdrží klient najneskôr do 15 dňa po pripísaní zaslanej čiastky na účet i-Reklama a to elektronickou poštou pripravený na vytlačenie. Vyžiadanie zaslania daňového dokladu klasickou poštou môže byť zaťažené poplatkom ako platená služba (Podľa aktuálnych podmienok platených služieb na stránke). Každý už vystavený daňový doklad si taktiež klient môže vytlačiť po prihlásení sa do systému v časti KREDIT. Platnosť kreditu je 365 dní od posledného spoplatneného zobrazenia reklamy. Kredit, ktorý nie je použitý 365 dní, stráca svoju platnosť. Spoločnosť i-Reklama klienta o tejto skutočnosti informuje e-mailom minimálne 3 dní vopred.
Poplatky.
i-Reklama za každé kliknutie na Vašu reklamu , respektíve zobrazenie reklamy, v závislosti na zvolenom reklamnom formáte, odráta klientovi z kreditu poplatok, a príslušnú sadzbu DPH, zhodný s aktuálnou hodnotou cenovej ponuky alebo nižšiu podľa čl. 3). i-Reklama bude klientovi poskytovať služby pokiaľ odratávaním poplatkov neklesne kredit na konte pod hodnotu najnižšej cenovej ponuky vrátane DPH. Dobitie kreditu sa uskutočňuje podľa bodu 4) čl. a. Klient súhlasí s tým, že mu z kreditu budú odrátané všetky kliknutia na zadanú reklamu alebo zobrazenia reklamy, okrem tých, ktoré i-Reklama bude považovať za podvodné alebo v rozpore s pravidlami. Pokiaľ klient využije aktiváciu akejkoľvek ďalšej platenej služby v systéme i-Reklama, bude mu cena odrátaná zo zostatku kreditu.
Dáta, slúžiace pre vyúčovanie služby.
Klient má právo využiť akékoľvek vhodné technické riešenie pre meranie počtu kliknutí na reklamu, respektíve počty zobrazení tejto reklamy, avšak rozhodným podkladom pre určenie rozsahu spoplatnenej služby sú dáta, evidované i-reklama. Ak Klient nameria väčší rozdiel, než je na trhu bežný, môže kontaktovať i-Reklama a rozporovať výšku spoplatnenia. Súčasťou námietky musí Klient predložiť detailné dáta, obsahujúce aj, avšak nie len, im namerané počty zobrazení, kliknutí, IP adresy návštevníkov a presný čas návštevy na stránkach Klienta. i-Reklama sa zaväzuje takúto námietku dôkladne preveriť, porovnať evidované dáta s dátami, poskytnutými klientom a v prípade, že námietka je oprávnená, tak i-Reklama upraví výšku kreditu klienta tak, aby bola v súlade so správny počtom kliknutí, prípadne zobrazení.
Záväzky a pohľadávky.
Klient nemá voči i-Reklama žiadne záväzky kupovať po vyčerpaní svojho kreditu ďalší kredit, i-Reklama však klientovi bude poskytovať služby len pokiaľ bude výška jeho kreditu dostatočná v súlade s bodom 4) čl. a.
Vrátenie zostatku kreditu.
Zakúpený kredit je nevratný s výnimkou podmienok podľa bodu 12) čl. b. a c. Zakúpený kredit je možné vyčerpať iba podľa bodu 4) čl. b.
5. Dodatky k pravidlám
i-Reklama si vyhradzuje právo zmeniť pravidlá. Po akejkoľvek takejto zmene i-Reklama zverejní zmenené pravidlá na stránke a tak klienta o tejto zmene informuje. Nové zmenené pravidlá vstúpia do platnosti automaticky po zverejnení na stránke. Inak sa pravidlá nemôžu meniť s výnimkou, keď obe strany podpíšu písomnú dohodu. Klient ďalším používaním služieb, po zverejnení zmenených pravidiel na tejto stránke, potvrdzuje súhlas s novými pravidlami.
6. Zmena služieb
i-Reklama si vyhradzuje právo zmeniť alebo ukončiť akúkoľvek súčasť služieb. i-Reklama poskytne klientovi maximálne množstvo informácií o takejto zmene alebo ukončení, ak to bude za daných okolností možné. Takýto oznam bude zverejnený na web stránke služby.
7. Heslo a bezpečnosť
Prístup k službám a ich používanie je možné cez kombináciu užívateľského mena a hesla. Klient sa zaväzuje, že zachováte v tajnosti svoje vlastné užívateľské meno a heslo, a že nedovolíte žiadnej neoprávnenej strane používať tieto služby. Klient súhlasí s tým, že budet i-Reklama okamžite informovať o každom porušení bezpečnosti, o ktorom sa dozvedel.
8. Vlastnícke oprávnenie
Klient, zadaním reklamy do svojho konta, udeľuje spoločnosti i-Reklama všetky práva k uverejneniu každého zadaného reklamného obsahu, textov, obchodných značiek, fotografií, hudby, obchodných mien, videí, zoznamov a autorizuje i-Reklama pre použitie v službe a na stránke tak, aby i-Reklama mohol poskytovať službu. Súčasne klient zodpovedá za to, že má oprávnenie k používaniu ochranných známok, značiek, alebo iného autorsky chráneného obsahu, ktorého nie je vlastníkom. i-Reklama nezodpovedá za akékoľvek spory vzniknuté neoprávneným porušením autorských práv.
Značku i-Reklama môže klient používať iba v súvislosti s odkazom na službu.
9. Pravidlá prevádzky
Klient zodpovedá za prevádzku svojho konta. Klient súhlasí že:
je zodpovedný za činy každého, kto použije jeho užívateľské meno a za obsah reklamy alebo za akékoľvek ďalšie prenosy uskutočnené prostredníctvom služby;
v prípade využitia možnosti Správy kampaní v systéme i-Reklama pre viacerých inzerentov preberá klient plnú zodpovednosť za dodržiavanie Všeobecných zmluvných podmienok používania internetovej stránky i-Reklama za inzerentov a správu ich kampaní zaradených do svojho Správcovského konta.
Žiadne ilegálne alebo podvodné činy.
Klient súhlasí že:
bude dodržovať všetky platné zákony a nariadenia pri používaní služby;
sa nebude vydávať za inú fyzickú alebo právnickú osobu či to nepravdivo tvrdiť, alebo akokoľvek inak nesprávne popisovať svoje spojenie s akoukoľvek fyzickou alebo právnickou osobou;
nebude využívať službu pre ilegálne alebo nemorálne účely.
Nevhodný materiál.
Klient súhlasí že:
nebude zverejňovať, propagovať alebo prenášať prostredníctvom služby žiaden nezákonný, znepokojujúci, hanlivý, urážlivý, výhražný, škodlivý, vulgárny, obscénny, nenávidený, rasovo či etnicky; ktorý podporuje jednanie vedúce k trestnému činu, občianskej zadĺženosti alebo akokoľvek inak porušuje platné zákony alebo nariadenia; alebo akokoľvek inak nevyhovujúci a nežiadúci materiál každého druhu a povahy;
i-Reklama neschvaľuje obsah reklamy zadanej klientom, či inú jeho komunikáciu, zverejnenie alebo údaje, ani nepreberá žiadnu zodpovednosť za akýkoľvek výhražný, hanlivý, obscénny, znepokojujúci alebo urážlivý materiál, ktorý je súčasťou takýchto materiálov alebo za akýkoľvek zločin, ku ktorému dopomohlo využívanie tejto stránky;
v prípade porušenia akéhokoľvek ustanovenia pravidiel prevádzky uvedených v čl. 9., sa vystavujete riziku trestného stíhania.
Integrita systému.
Klient súhlasí že:
nebude žiadnym spôsobom podsúvať alebo distribuovať súbory, ktoré obsahujú víry, poškodené súbory alebo akýkoľvek podobný software alebo programy, ktoré by mohli poškodiť činnosť počítača, alebo mobilného elektronického zariadenia niekoho iného;
nebude zasahovať alebo nenaruší siete spojené so službami;
nebude používať žiadne zariadenia, software alebo program, alebo za pomoci iných prostriedkov sa nebudete pokúšať zasahovať a narúšať riadnu prevádzku stránky, služby a/alebo akékoľvek transakcie, ktorú táto stránka ponúka;
neurobí nič, čo by spôsobilo nezmyselnú a neprimerane veľkú záťaž infraštruktúre spoločnosti i-Reklama.
Na základe zákona o hazardných hrách i-Reklama umožní využívať službu len tým klientom, prevádzkovateľom hazardných hier, ktorí disponujú licenciou platnou počas celej doby využívania služby.
Tým, že má klient prístup ku službe, vyjadruje svoj súhlas, že pri používaní služby bude používať len prostriedky, ktoré mu poskytuje i-Reklama alebo spoločnosti autorizované i-Reklama. Tiež súhlasí, že nebude používať žiadne automatizované prostriedky (napr. agentov, roboty, scripty alebo spiders) a to zo žiadneho dôvodu.
Porušenie autorských práv tretej strany.
V prípade, že klient zverejní alebo sprístupní informácie alebo iný materiál, ktorý porušuje autorské práva tretej strany, môže i-Reklama ukončiť prístup ku službám. i-Reklama. nenesie zodpovednosť za škody týmto vzniknuté.
i-Reklama môže, podľa vlastného uváženia, okamžite ukončiť prístup klienta ku službe, pokiaľ klient pri prevádzke porušil akýkoľvek bod čl. 9 týchto pravidiel.
Klienti sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Klient môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Klient pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Klient môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
10. Obmedzenie zodpovednosti
i-Reklama nenesie zodpovednosti za žiadne škody spôsobené stratou zisku, využívaním údajov a iného nehmotného majetku alebo za všetky nepriame, škody, ktoré vzniknú v dôsledku používania alebo neschopnosti používať službu alebo kvôli neoprávnenému prístupu a to i vtedy, pokiaľ bol i-Reklama upozornený na možnosť týchto škôd.
11. Náhrada škody
Klient súhlasí, že nebude škodiť spoločnosti i-Reklama, jej materskej spoločnosti, dcérskym spoločnostiam, sesterským spoločnostiam, zamestnancom ani zmluvným webstránkam a že v prípade ich zámerného poškodenia je povinný uhradiť škodu, ktorá vznikne v dôsledku porušenia týchto pravidiel.
12. Ukončenie a dôsledky
Ukončenie klientom.
Užívanie služby môže klient ukončiť kedykoľvek bez udania dôvodu, s okamžitou platnosťou od doručenia oznámenia spoločnosti i-Reklama. Pokiaľ nesúhlasí alebo namieta niečo proti akémukoľvek ustanoveniu pravidiel alebo ich neskoršej modifikácii, jediným riešením klienta je okamžite ukončiť používanie služby a informovať i-Reklama o ukončení.
Ukončenie spoločnosťou i-Reklama.
i-Reklama môže ukončiť registráciu klienta okamžite:
tým, že mu doručí oznámenie o ukončení. Klient súhlasí, že na základe ukončenia podľa tohto bodu pravidiel, mu i-Reklama zaplatí späť celý zostatok jeho kreditu; alebo
v prípade, že klient poruši tieto pravidlá a toto porušenie sa nedá napraviť alebo toto porušenie nebolo odstránené do 5 dní; alebo
pokiaľ sa klient stal platobne neschopnými/nesolventnými podľa Zákona o platobnej neschopnosti.
Na základe ukončenia poskytovania služby.
V prípade ukončenia poskytovania služby, je klientovi právo používať službu okamžite zrušené a súhlasí s tým, že i-Reklama môže vymazať všetky súbory nahraté v jeho konte a zablokovať ďalší prístup k týmto súborom. Klient súhlasí, že na základe ukončenia podľa tohoto bodu pravidiel, mu i-Reklama zaplatí späť celý zostatok jeho kreditu.
13. Oznámenie
Všetky oznámenia pre obe strany musia byť v písomnej forme a musia byť odoslané cez e-mail na adresu list@e-posta.eu, pokiaľ sa jedná o oznámenia pre spoločnosť i-Reklama. Alebo musia byť odoslané na e-mailovú adresu, ktorú klient poskytol spoločnosti i-Reklama ako súčasť registračných údajov, pokiaľ sa jedná o oznámenia pre klienta. Oznámenie sa považuje za doručené po 48 hodinách od zaslania e-mailu, pokiaľ odosielateľovi nie je oznámené, že e-mail nebol prijatý.
14. Všeobecné
V prípade, že niektoré nariadenia týchto pravidiel bude celé, alebo sčasti, prehlásené za neplatné, nevynútiteľné alebo neúčinné, bude zostávajúca časť týchto pravidiel platiť v plnom rozsahu. Tieto pravidlá budú upravované a interpretované v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a budú predmetom patriacim do výlučnej jurisdikcie súdov v Slovenskej republike. Tieto pravidlá a všetky modifikácie k týmto pravidlám predstavujú celú zmluvu medzi stranami. Podľa tejto dohody nesmie klient bez predchádzajúceho písomného súhlasu spoločnosti i-Reklama previesť na niekoho iného žiadny podiel/výhody.
15. Osobné údaje
Klient týmto v súvislosti s uzatvorením zmluvy s i-Reklama, resp. udelením súhlasu so spracovaním osobných údajov podpisom registračného formulára na stránke i-Reklama tzv. dvojitým kliknutím udeľuje i-Reklama v zmysle platnej legislatívy súhlas k tomu, aby v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov zhromažďoval a spracovával manuálne i automatizovane jeho osobné údaje v rozsahu, v akom sú uvedené v tejto zmluve ako aj v súvisiacich dokumentoch uzatvorených medzi účastníkom a i-Reklama vrátane jeho e-mailovej adresy a čísla mobilného telefónu (ďalej iba "osobné údaje"), za účelom plnenia tejto zmluvy, resp. týchto zmlúv, ďalej k evidenčným, kontrolným a marketingovým účelom v rámci podnikateľskej činnosti i-Reklama, a jeho e-mailovú adresu a číslo mobilného telefónu tiež k účelu zasielania obchodných oznamov i-Reklama, a to po dobu 3 rokov odo dňa ukončenia akéhokoľvek v poradí posledného zmluvného vzťahu s účastníkom.
Klient súčasne vyslovuje súhlas s tým, aby i-Reklama mohol spracovať a zverejniť jeho meno a priezvisko, resp. jeho obchodnú firmu v súvislosti so svojou obchodnou firmou na marketingových dokumentoch i-Reklama, teda aby zverejňoval skutočnosť, že je klient jeho obchodným partnerom.
Klient súčasne súhlasí s tým, že všetky jeho osobné údaje budú vo výške uvedených podmienok spracovávané tiež prostredníctvom tretích osôb poverených i-Reklama (správcom),a to najmä reklamnými agentúrami zaisťujúcimi pre i-Reklama služby direkt mailingu, a ďalej prípade služby call centra k účelu marketingového prieskumu, a že budú sprístupnené a odovzdané osobám, ktoré patria do rovnakého podnikateľského zoskupenia ako i-Reklama (touto osobou je predovšetkým prevádzkovateľ systému a sú teda uvedené ako osoby prepojené vo verejne prístupných dokumentoch i-Reklama (najmä v zbierke listín príslušného obchodného registra).
Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Účastník má právo svoj súhlas odvolať písomne na adresu sídla i-Reklama, a ďalej má práva, t. z. najmä právo prístupu k osobným údajom, ktoré sa ho dotýkajú, právo ich opraviť, zablokovať alebo požadovať ich likvidáciu, ako aj právo na ospravedlnenie, peňažnú satisfakciu alebo peňažitú náhradu, ak bolo konaním i-Reklama porušené jeho právo na ľudskú dôstojnosť, osobnú česť, dobrú povesť alebo právo na ochranu mena. Odvolanie súhlasu je účinné okamihom doručenia i-Reklama. i-Reklama je ale aj naďalej v takom prípade v súlade s platnou legislatívou oprávnený vykonávať spracovávanie osobných údajov v nevyhnutnej miere nutnej na evidenciu svojich pohľadávok za účastníkom až do doby ich celkového vyplatenia.
i-Reklama Obchodné podmienky
1. Potvrdenie a akceptovanie tejto zmluvy
Martin Zich - MZIS, so sídlom Žilinká 10, 91401 Trenčianska Teplá, Slovensko, IČO 47 938 013 (v ďalšom texte iba "i-Reklama") spravuje internetovú stránku i-reklama.sk (v ďalšom texte iba "stránka"), prostredníctvom ktorej, si klienti registrovaní na stránke (ďalej len "klienti") môžu zadať reklamu (ďalej len "služba"). Služba i-Reklama je platená. Reklama zadaná klientom sa zobrazujú na partnerských webstránkach i-Reklama. Každá partnerská web stránka je prevádzkovaná obchodným partnerom i-Reklama, prepojená so systémom i-Reklama, ktorá zobrazuje reklamy zadané klientmi i-Reklama (ďalej len "partnerské webstránky"). Služba sa poskytuje za zmluvných podmienok uvedených v tejto zmluve, na základe prevádzkových pravidiel, ktoré i-Reklama zverejňuje na tejto stránke (ďalej len "pravidlá"). Svojou registráciou do tejto služby vyjadrujete svoj súhlas s dodržiavaním podmienok uvedených v pravidlách. Ak s niektorými ustanoveniami nesúhlasíte, nezaregistrujte sa ako klient a nepoužívajte službu.
2. Registrácia, uzatvorenie zmluvy
Pokiaľ nevyplýva z okolností inak, zmluva sa uzatvára odoslaním návrhu na jej uzatvorenie klientom a prijatím tohto návrhu zo strany i-Reklama. K predloženiu návrhu zmluvy dochádza na stránke služby, ktorý má podobu registračného formulára na stránke i-reklama.sk v časti "Registrácia", na ktorom je účastník povinný správne vyplniť aktuálne, pravdivé a úplné informácie o predpísaných údajoch, doložiť ich svojím podpisom v príslušnej časti registračného formulára - "Registrácie" (v podobe jednoduchého elektronického podpisu, ktorý zodpovedá celému menu účastníka - fyzickej osoby alebo oprávneného zástupcu účastníka - právnickej osoby a prípadne tiež zvolenému prihlasovaciemu menu (login) a heslu a prostredníctvom potvrdenia registračných údajov (kliknutím v príslušnej časti registračného formulára "Registrácia") odoslať požiadavku i-Reklama.
i-Reklama po overení registrácie účastníka e-mailom informuje o jeho registrácii a jej prijatí s tým, že táto registrácia je opatrená podpisom i-Reklama (v podobe jednoduchého elektronického podpisu, ktorý odpovedá firme i-Reklama a celému menu oprávneného zástupcu i-Reklama); zmluva vzniká riadnou registráciou účastníka a jej prijatím i-Reklama v súlade s týmito VOP.
Účastník je povinný udržiavať informácie poskytnuté i-Reklama stále aktuálne a na požiadanie poskytnúť i-Reklama chýbajúce údaje nevyhnutné k registrácii (alebo jej overeniu) či fakturácii. i-Reklama je oprávnený (priamo alebo prostredníctvom prevádzkovateľa programu) kedykoľvek ukončiť účasť účastníka v programe i-Reklama v prípade, že údaje podané účastníkom nebudú zodpovedať uvedeným podmienkam registrácie, napr. keď požadované údaje nie sú riadne vyplnené alebo sú nepravdivé.
Po úspešnej registrácii bude klientovi pre používanie služby vytvorené virtuálne konto. (ďalej len "konto").
i-Reklama má právo odmietnuť poskytovanie služby komukoľvek bez udania dôvodu.
3. Vytváranie alebo nahrávanie reklamy
Cez on-line formuláre na Stránke vytvárajú alebo nahrávajú registrovaní klienti reklamy, ktoré Partnerské stránky zobrazujú. Reklamou sa rozumie reklamný text, reklamný obrázok, interaktívny reklamný banner, reklamné video, alebo ďalšie reklamné formáty, slúžiace na propagáciu klienta (ďalej len "Reklama").
Pri tvorba, alebo nahrávaní reklamy na Stránku klient musí postupovať v zmysle inštrukcií, uvedených na stránke.
Všetky cenové ponuky na zobrazenie reklamy, zadané klientom, či už spoplatnené za kliknutie, alebo zobrazenie (ďalej len "cenové ponuky") môže klient kedykoľvek po prihlásení sa do služby meniť. Všetky klientom uskutočnené zmeny ponúk sú platné ihneď. Za každé kliknutie na reklamu, prípadne za zobrazenie reklamy (informácia o forme spoplatnenia je pri každom reklamnom formáte zrozumiteľne uvedená na Stránke), bude klientovi i-Reklama odrátavať z klientovho kreditu poplatok zhodný s výškou zadanej cenovej ponuky, alebo nižší.
Klient môže urobiť ponuku na akúkoľvek reklamu, ponúkanú na Stránke. Ďalší klienti môžu urobiť svoju ponuku na rovnakú reklamu. Na Webstránkach sa bude zobrazovať reklama toho klienta, ktorý ponúkne za zobrazenie reklamy najvyššiu cenu. V prípade cenovo zhodných ponúk budú tieto zoradené podľa času zadania ponuky.
Ak nie je stanovené inak, všetky ponuky budú vyjadrené v eurách bez DPH.
Klient je zodpovedný za to, či bude všetka im zadaná reklama v súlade s pravidlami používania služby. i-Reklama si vyhradzuje právo upraviť, prispôsobiť alebo odmietnuť akúkoľvek reklamu.
i-Reklama podrobí kontrole reklamu, ktorú klient zadal. i-Reklama si vyhradzuje právo vyradiť reklamu, ku ktorej budú priradené nefunkčné stránky.
Registráciou klient udeľuje súhlas s tým, že i-Reklama môže meniť nastavenia zobrazovania reklamy, alebo formy samotnej reklamy tak, aby bola reklama efektívnejšia.
4. Poplatky
Kredit.
Podmienkou používania služby je kladný kredit na klientskom konte v systéme i-Reklama (ďalej len "kredit").
Za týmto účelom kupuje klient od i-Reklama kredit. Za kredit klient môže zaplatiť prevodom, vkladom hotovosti na účet i-Reklama alebo iným spôsobom, ktorý je popísaný v časti "Kredit" (alebo podobnej časti, určenej pre tento účel) na stránke. Klient súhlasí s tým, že i-Reklama akceptuje minimálne navŕšenie kreditu o minimálnu čiastku, uvedenú na stránke. Za dobitie kreditu je považované pripísanie čiastky na účet i-Reklama. Riadny daňový doklad obdrží klient najneskôr do 15 dňa po pripísaní zaslanej čiastky na účet i-Reklama a to elektronickou poštou pripravený na vytlačenie. Vyžiadanie zaslania daňového dokladu klasickou poštou môže byť zaťažené poplatkom ako platená služba (Podľa aktuálnych podmienok platených služieb na stránke). Každý už vystavený daňový doklad si taktiež klient môže vytlačiť po prihlásení sa do systému v časti KREDIT. Platnosť kreditu je 365 dní od posledného spoplatneného zobrazenia reklamy. Kredit, ktorý nie je použitý 365 dní, stráca svoju platnosť. Spoločnosť i-Reklama klienta o tejto skutočnosti informuje e-mailom minimálne 3 dní vopred.
Poplatky.
i-Reklama za každé kliknutie na Vašu reklamu , respektíve zobrazenie reklamy, v závislosti na zvolenom reklamnom formáte, odráta klientovi z kreditu poplatok, a príslušnú sadzbu DPH, zhodný s aktuálnou hodnotou cenovej ponuky alebo nižšiu podľa čl. 3). i-Reklama bude klientovi poskytovať služby pokiaľ odratávaním poplatkov neklesne kredit na konte pod hodnotu najnižšej cenovej ponuky vrátane DPH. Dobitie kreditu sa uskutočňuje podľa bodu 4) čl. a. Klient súhlasí s tým, že mu z kreditu budú odrátané všetky kliknutia na zadanú reklamu alebo zobrazenia reklamy, okrem tých, ktoré i-Reklama bude považovať za podvodné alebo v rozpore s pravidlami. Pokiaľ klient využije aktiváciu akejkoľvek ďalšej platenej služby v systéme i-Reklama, bude mu cena odrátaná zo zostatku kreditu.
Dáta, slúžiace pre vyúčovanie služby.
Klient má právo využiť akékoľvek vhodné technické riešenie pre meranie počtu kliknutí na reklamu, respektíve počty zobrazení tejto reklamy, avšak rozhodným podkladom pre určenie rozsahu spoplatnenej služby sú dáta, evidované i-reklama. Ak Klient nameria väčší rozdiel, než je na trhu bežný, môže kontaktovať i-Reklama a rozporovať výšku spoplatnenia. Súčasťou námietky musí Klient predložiť detailné dáta, obsahujúce aj, avšak nie len, im namerané počty zobrazení, kliknutí, IP adresy návštevníkov a presný čas návštevy na stránkach Klienta. i-Reklama sa zaväzuje takúto námietku dôkladne preveriť, porovnať evidované dáta s dátami, poskytnutými klientom a v prípade, že námietka je oprávnená, tak i-Reklama upraví výšku kreditu klienta tak, aby bola v súlade so správny počtom kliknutí, prípadne zobrazení.
Záväzky a pohľadávky.
Klient nemá voči i-Reklama žiadne záväzky kupovať po vyčerpaní svojho kreditu ďalší kredit, i-Reklama však klientovi bude poskytovať služby len pokiaľ bude výška jeho kreditu dostatočná v súlade s bodom 4) čl. a.
Vrátenie zostatku kreditu.
Zakúpený kredit je nevratný s výnimkou podmienok podľa bodu 12) čl. b. a c. Zakúpený kredit je možné vyčerpať iba podľa bodu 4) čl. b.
5. Dodatky k pravidlám
i-Reklama si vyhradzuje právo zmeniť pravidlá. Po akejkoľvek takejto zmene i-Reklama zverejní zmenené pravidlá na stránke a tak klienta o tejto zmene informuje. Nové zmenené pravidlá vstúpia do platnosti automaticky po zverejnení na stránke. Inak sa pravidlá nemôžu meniť s výnimkou, keď obe strany podpíšu písomnú dohodu. Klient ďalším používaním služieb, po zverejnení zmenených pravidiel na tejto stránke, potvrdzuje súhlas s novými pravidlami.
6. Zmena služieb
i-Reklama si vyhradzuje právo zmeniť alebo ukončiť akúkoľvek súčasť služieb. i-Reklama poskytne klientovi maximálne množstvo informácií o takejto zmene alebo ukončení, ak to bude za daných okolností možné. Takýto oznam bude zverejnený na web stránke služby.
7. Heslo a bezpečnosť
Prístup k službám a ich používanie je možné cez kombináciu užívateľského mena a hesla. Klient sa zaväzuje, že zachováte v tajnosti svoje vlastné užívateľské meno a heslo, a že nedovolíte žiadnej neoprávnenej strane používať tieto služby. Klient súhlasí s tým, že budet i-Reklama okamžite informovať o každom porušení bezpečnosti, o ktorom sa dozvedel.
8. Vlastnícke oprávnenie
Klient, zadaním reklamy do svojho konta, udeľuje spoločnosti i-Reklama všetky práva k uverejneniu každého zadaného reklamného obsahu, textov, obchodných značiek, fotografií, hudby, obchodných mien, videí, zoznamov a autorizuje i-Reklama pre použitie v službe a na stránke tak, aby i-Reklama mohol poskytovať službu. Súčasne klient zodpovedá za to, že má oprávnenie k používaniu ochranných známok, značiek, alebo iného autorsky chráneného obsahu, ktorého nie je vlastníkom. i-Reklama nezodpovedá za akékoľvek spory vzniknuté neoprávneným porušením autorských práv.
Značku i-Reklama môže klient používať iba v súvislosti s odkazom na službu.
9. Pravidlá prevádzky
Klient zodpovedá za prevádzku svojho konta. Klient súhlasí že:
je zodpovedný za činy každého, kto použije jeho užívateľské meno a za obsah reklamy alebo za akékoľvek ďalšie prenosy uskutočnené prostredníctvom služby;
v prípade využitia možnosti Správy kampaní v systéme i-Reklama pre viacerých inzerentov preberá klient plnú zodpovednosť za dodržiavanie Všeobecných zmluvných podmienok používania internetovej stránky i-Reklama za inzerentov a správu ich kampaní zaradených do svojho Správcovského konta.
Žiadne ilegálne alebo podvodné činy.
Klient súhlasí že:
bude dodržovať všetky platné zákony a nariadenia pri používaní služby;
sa nebude vydávať za inú fyzickú alebo právnickú osobu či to nepravdivo tvrdiť, alebo akokoľvek inak nesprávne popisovať svoje spojenie s akoukoľvek fyzickou alebo právnickou osobou;
nebude využívať službu pre ilegálne alebo nemorálne účely.
Nevhodný materiál.
Klient súhlasí že:
nebude zverejňovať, propagovať alebo prenášať prostredníctvom služby žiaden nezákonný, znepokojujúci, hanlivý, urážlivý, výhražný, škodlivý, vulgárny, obscénny, nenávidený, rasovo či etnicky; ktorý podporuje jednanie vedúce k trestnému činu, občianskej zadĺženosti alebo akokoľvek inak porušuje platné zákony alebo nariadenia; alebo akokoľvek inak nevyhovujúci a nežiadúci materiál každého druhu a povahy;
i-Reklama neschvaľuje obsah reklamy zadanej klientom, či inú jeho komunikáciu, zverejnenie alebo údaje, ani nepreberá žiadnu zodpovednosť za akýkoľvek výhražný, hanlivý, obscénny, znepokojujúci alebo urážlivý materiál, ktorý je súčasťou takýchto materiálov alebo za akýkoľvek zločin, ku ktorému dopomohlo využívanie tejto stránky;
v prípade porušenia akéhokoľvek ustanovenia pravidiel prevádzky uvedených v čl. 9., sa vystavujete riziku trestného stíhania.
Integrita systému.
Klient súhlasí že:
nebude žiadnym spôsobom podsúvať alebo distribuovať súbory, ktoré obsahujú víry, poškodené súbory alebo akýkoľvek podobný software alebo programy, ktoré by mohli poškodiť činnosť počítača, alebo mobilného elektronického zariadenia niekoho iného;
nebude zasahovať alebo nenaruší siete spojené so službami;
nebude používať žiadne zariadenia, software alebo program, alebo za pomoci iných prostriedkov sa nebudete pokúšať zasahovať a narúšať riadnu prevádzku stránky, služby a/alebo akékoľvek transakcie, ktorú táto stránka ponúka;
neurobí nič, čo by spôsobilo nezmyselnú a neprimerane veľkú záťaž infraštruktúre spoločnosti i-Reklama.
Na základe zákona o hazardných hrách i-Reklama umožní využívať službu len tým klientom, prevádzkovateľom hazardných hier, ktorí disponujú licenciou platnou počas celej doby využívania služby.
Tým, že má klient prístup ku službe, vyjadruje svoj súhlas, že pri používaní služby bude používať len prostriedky, ktoré mu poskytuje i-Reklama alebo spoločnosti autorizované i-Reklama. Tiež súhlasí, že nebude používať žiadne automatizované prostriedky (napr. agentov, roboty, scripty alebo spiders) a to zo žiadneho dôvodu.
Porušenie autorských práv tretej strany.
V prípade, že klient zverejní alebo sprístupní informácie alebo iný materiál, ktorý porušuje autorské práva tretej strany, môže i-Reklama ukončiť prístup ku službám. i-Reklama. nenesie zodpovednosť za škody týmto vzniknuté.
i-Reklama môže, podľa vlastného uváženia, okamžite ukončiť prístup klienta ku službe, pokiaľ klient pri prevádzke porušil akýkoľvek bod čl. 9 týchto pravidiel.
Klienti sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Klient môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Klient pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Klient môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
10. Obmedzenie zodpovednosti
i-Reklama nenesie zodpovednosti za žiadne škody spôsobené stratou zisku, využívaním údajov a iného nehmotného majetku alebo za všetky nepriame, škody, ktoré vzniknú v dôsledku používania alebo neschopnosti používať službu alebo kvôli neoprávnenému prístupu a to i vtedy, pokiaľ bol i-Reklama upozornený na možnosť týchto škôd.
11. Náhrada škody
Klient súhlasí, že nebude škodiť spoločnosti i-Reklama, jej materskej spoločnosti, dcérskym spoločnostiam, sesterským spoločnostiam, zamestnancom ani zmluvným webstránkam a že v prípade ich zámerného poškodenia je povinný uhradiť škodu, ktorá vznikne v dôsledku porušenia týchto pravidiel.
12. Ukončenie a dôsledky
Ukončenie klientom.
Užívanie služby môže klient ukončiť kedykoľvek bez udania dôvodu, s okamžitou platnosťou od doručenia oznámenia spoločnosti i-Reklama. Pokiaľ nesúhlasí alebo namieta niečo proti akémukoľvek ustanoveniu pravidiel alebo ich neskoršej modifikácii, jediným riešením klienta je okamžite ukončiť používanie služby a informovať i-Reklama o ukončení.
Ukončenie spoločnosťou i-Reklama.
i-Reklama môže ukončiť registráciu klienta okamžite:
tým, že mu doručí oznámenie o ukončení. Klient súhlasí, že na základe ukončenia podľa tohto bodu pravidiel, mu i-Reklama zaplatí späť celý zostatok jeho kreditu; alebo
v prípade, že klient poruši tieto pravidlá a toto porušenie sa nedá napraviť alebo toto porušenie nebolo odstránené do 5 dní; alebo
pokiaľ sa klient stal platobne neschopnými/nesolventnými podľa Zákona o platobnej neschopnosti.
Na základe ukončenia poskytovania služby.
V prípade ukončenia poskytovania služby, je klientovi právo používať službu okamžite zrušené a súhlasí s tým, že i-Reklama môže vymazať všetky súbory nahraté v jeho konte a zablokovať ďalší prístup k týmto súborom. Klient súhlasí, že na základe ukončenia podľa tohoto bodu pravidiel, mu i-Reklama zaplatí späť celý zostatok jeho kreditu.
13. Oznámenie
Všetky oznámenia pre obe strany musia byť v písomnej forme a musia byť odoslané cez e-mail na adresu list@e-posta.eu, pokiaľ sa jedná o oznámenia pre spoločnosť i-Reklama. Alebo musia byť odoslané na e-mailovú adresu, ktorú klient poskytol spoločnosti i-Reklama ako súčasť registračných údajov, pokiaľ sa jedná o oznámenia pre klienta. Oznámenie sa považuje za doručené po 48 hodinách od zaslania e-mailu, pokiaľ odosielateľovi nie je oznámené, že e-mail nebol prijatý.
14. Všeobecné
V prípade, že niektoré nariadenia týchto pravidiel bude celé, alebo sčasti, prehlásené za neplatné, nevynútiteľné alebo neúčinné, bude zostávajúca časť týchto pravidiel platiť v plnom rozsahu. Tieto pravidlá budú upravované a interpretované v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a budú predmetom patriacim do výlučnej jurisdikcie súdov v Slovenskej republike. Tieto pravidlá a všetky modifikácie k týmto pravidlám predstavujú celú zmluvu medzi stranami. Podľa tejto dohody nesmie klient bez predchádzajúceho písomného súhlasu spoločnosti i-Reklama previesť na niekoho iného žiadny podiel/výhody.
15. Osobné údaje
Klient týmto v súvislosti s uzatvorením zmluvy s i-Reklama, resp. udelením súhlasu so spracovaním osobných údajov podpisom registračného formulára na stránke i-Reklama tzv. dvojitým kliknutím udeľuje i-Reklama v zmysle platnej legislatívy súhlas k tomu, aby v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov zhromažďoval a spracovával manuálne i automatizovane jeho osobné údaje v rozsahu, v akom sú uvedené v tejto zmluve ako aj v súvisiacich dokumentoch uzatvorených medzi účastníkom a i-Reklama vrátane jeho e-mailovej adresy a čísla mobilného telefónu (ďalej iba "osobné údaje"), za účelom plnenia tejto zmluvy, resp. týchto zmlúv, ďalej k evidenčným, kontrolným a marketingovým účelom v rámci podnikateľskej činnosti i-Reklama, a jeho e-mailovú adresu a číslo mobilného telefónu tiež k účelu zasielania obchodných oznamov i-Reklama, a to po dobu 3 rokov odo dňa ukončenia akéhokoľvek v poradí posledného zmluvného vzťahu s účastníkom.
Klient súčasne vyslovuje súhlas s tým, aby i-Reklama mohol spracovať a zverejniť jeho meno a priezvisko, resp. jeho obchodnú firmu v súvislosti so svojou obchodnou firmou na marketingových dokumentoch i-Reklama, teda aby zverejňoval skutočnosť, že je klient jeho obchodným partnerom.
Klient súčasne súhlasí s tým, že všetky jeho osobné údaje budú vo výške uvedených podmienok spracovávané tiež prostredníctvom tretích osôb poverených i-Reklama (správcom),a to najmä reklamnými agentúrami zaisťujúcimi pre i-Reklama služby direkt mailingu, a ďalej prípade služby call centra k účelu marketingového prieskumu, a že budú sprístupnené a odovzdané osobám, ktoré patria do rovnakého podnikateľského zoskupenia ako i-Reklama (touto osobou je predovšetkým prevádzkovateľ systému a sú teda uvedené ako osoby prepojené vo verejne prístupných dokumentoch i-Reklama (najmä v zbierke listín príslušného obchodného registra).
Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Účastník má právo svoj súhlas odvolať písomne na adresu sídla i-Reklama, a ďalej má práva, t. z. najmä právo prístupu k osobným údajom, ktoré sa ho dotýkajú, právo ich opraviť, zablokovať alebo požadovať ich likvidáciu, ako aj právo na ospravedlnenie, peňažnú satisfakciu alebo peňažitú náhradu, ak bolo konaním i-Reklama porušené jeho právo na ľudskú dôstojnosť, osobnú česť, dobrú povesť alebo právo na ochranu mena. Odvolanie súhlasu je účinné okamihom doručenia i-Reklama. i-Reklama je ale aj naďalej v takom prípade v súlade s platnou legislatívou oprávnený vykonávať spracovávanie osobných údajov v nevyhnutnej miere nutnej na evidenciu svojich pohľadávok za účastníkom až do doby ich celkového vyplatenia.